luni, 4 aprilie 2016

Cauta in mine ceea ce n-ai vazut in altele...

 

Îmbrăţişează-mă! Îmi place atât de tare cum mă afund în braţele tale! Cum mă mângâie respiraţia cu arome de papaya şi cum, catifeaua pielii mă îmbracă în prinţesă!

 Ţine-mă de mână! Ador să simt atingerea cu petale de tradafiri care-mi învăluie până şi sufletul în mantie de miere parfumată cu lavandă!

Sărută-mi fruntea! Iubesc să trec prin Rai şi prin Iad când îţi simt buzele moi pe tamplele ce picură iubire !

Caută-mi inima unde a fost îngropată de atâta răutate şi de unde nu mai poate să iasă!

Rupe-mi blestemata asta de tacere suferindă cu şoapta ce emană speranţa mentolată!

Iubeşte-mi trupul pustiit de dor şi neglijat de timp şi gânduri!

Ia-mi sufletul în mână şi cântă-i o baladă pentru a fi resuscitat şi a mai primi o gură de aer proaspăt!

Caută-mi simţirile scormonind în cenuşa adunată în mine, scoate-le la lumină şi dansaţi un vals vienez!

Nu-ţi cer să mă adori, doar iubeşte-mă!